Ředitelé adresnou podporu škol vítají

Ředitelé adresnou podporu škol vítají

Vlasta Kohoutová

25. 6. 2020 – V předprázdninovém vydání Speciálu dominují dvě témata: podpora žáků ve využívání technologií, rozvoj informatického myšlení a digitální gramotnosti a zkušenosti a reflexe z adresné podpory škol, kterou Národní pedagogický institut ČR ve spolupráci s MŠMT zahájil v květnu v celé České republice a bude ji nabízet a poskytovat i v novém školním roce.

V posledním čísle Speciálu (nejen) pro podporu výuky na dálku před letními prázdninami se věnujeme v několika příspěvcích problematice rozvoje informatického myšlení a  digitální gramotnosti. Přinášíme  také  zkušenosti a příklady dobré praxe z adresné podpory, kterou Národní pedagogický institut České republiky ve spolupráci s MŠMT poskytoval školám v období od jejich uzavření do současnosti.

Nabízíme vám zkrácenou verzi rozhovoru ředitelky NPI ČR Heleny Plitzové na téma distanční výuky, který poskytla Českému rozhlasu Plus. Celý si jej můžete poslechnout ZDE v čase 7:12. Nechybí ani přehled webinářů NPI ČR s odkazy na záznam, které najdete  ZDE, a  pravidelná rubrika ke společnému vzdělávání s tipy, jak lze zábavným způsobem posilovat češtinu u žáků s odlišným mateřským jazykem v době letních prázdnin.

Pokud vás zajímá, co chystají na léto a začátek podzimu projekty ESIF, realizované NPI ČR, přečtěte si přílohu Speciálu.

 

 

NPI Speciál pro podporu výuky na dálku č. 15 .pdf Stáhnout